Browsing by Author Пивень, Е. П.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 53  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Essence and importance of the concept of relationship marketingTkachenko, K. E.; Tkachenko, I. V.; Piven, E. P.; Ткаченко, К. Е.; Ткаченко, К. Є.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Півень, О. П.
2013Evaluation of consumer preferences of calcium channel blockersRastvorova, V. Yu.; Piven, E. P.; Растворова, В. Ю.; Пивень, Е. П.; Растворова, В. Ю.; Півень, Є. П.
2015Formation of clients’ loyalty as a component of the enterprise efficiencyAusheva, A. S.; Tkachenko, I. V.; Piven, E. P.; Аушева, А. С.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Півень, Є. П.
2016Nasal medicines at the pharmacyAndryushkova, L. A.; Piven, E. P.; Андрюшкова, Л. О.; Андрюшкова, Л. А.; Пивень, Е. П.; Півень, Є. П.
2016Relationship marketing in pharmacyTkachenko, I. V.; Piven, E. P.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Пивень, Е. П.; Півень, О. П.
2018Study of approaches to personnel management in pharmaceutical organizationNgoma, V. F.; Piven, E. P.; Пивень, Е. П.; Півень, О. П.
2015The study of consumer behavior of pharmacy visitorsPrisich, K. S.; Piven, E. P.; Присич, К. С.; Прісіч, К. С.; Пивень, Е. П.; Півень, Є. П.
2016Анализ покупательского поведения посетителей аптечных учрежденийПивень, Е. П.; Півень, Є. П.; Piven, E. P.; Присич, К. С.; Прісіч, К. С.; Prisich, K. S.
2020Анализ товарной структуры украинского рынка назальных лекарственных средствПивень, Е. П.; Півень, О. П.; Piven, E. P.; Бен Гхолам Ханае; Ben Gholam Hanae; Бен Гхолам Ханаэ
2018Аналіз конкурентного середовища на українському ринку лікарських препаратівПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.
2020Аналіз потреб відвідувачів аптеки з гіпертонічною хворобоюПівень, О. П.; Юсупов, В. О.; Piven, O. P.; Yusupov, V. O.; Пивень, Е. П.
2019Аналіз роботи фармацевтичних компаній з медичними представниками на українському ринкуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.; Степанов, В. В.; Stepanov, V. V.
2020Визначення показників для оцінки якості надання фармацевтичних послуг аптечними закладамиПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2017Визначення ставлення керівників аптек до формування лояльності клієнтівПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.; Ткаченко, I. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препаратуПівень, О. П.; Сліпченко, Г. Д.; Пивень, Е. П.; Слипченко, Г. Д.; Piven, E. P.; Slipchenko, H. D.
2014Дослідження ринку та обгрунтування створення вітчизняного рослинного лікарського препарату у формі капсулСліпченко, Г. Д.; Півень, О. П.; Слипченко, Г. Д.; Slipchenko, H. D.; Пивень, Е. П.; Piven, E. P.
2013Дослідження споживчих переваг ринку гіпотензивних засобів групи інгібіторів ангіотензинперетворюючого ферментуПівень, О. П.; Ціхонь, Г. М.; Пивень, Е. П.; Цихонь, Г. М.; Piven, O. P.; Tsikhon, G. M.
2017Забезпечення якості надання послуг аптечним підприємством шляхом дотримання відповідності встановленим стандартамПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Ткаченко, І. В.; Ткаченко, И. В.; Tkachenko, I. V.; Шуванова, О. В.; Шуванова, Е. В.; Shuvanova, O. V.
2018Застосування сучасних методів визначення лояльності клієнтів до аптечного закладуПівень, О. П.; Пивень, Е. П.; Piven, O. P.; Tkachenko, I. V.; Ткаченко, И. В.; Ткаченко, І. В.; Шуванова, Е. В.; Шуванова, О. В.; Shuvanova, O. V.
2014Заходи мерчандайзингу як фактор впливу на діяльність аптечного підприємстваПівень, О. П.; Малий, В. В.; Чумаков, В. В.; Пивень, Е. П.; Малый, В. В.; Чумаков, В. В.; Piven, E. P.; Malyi, V. V.; Chumakov, V. V.