Просмотр собрания по группе - Авторы Шаповалова, В. С.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 20 из 30  дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016The concept of professional identity in contemporary scienceShapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.
2014The experience of fears and anxiety into (in) adolescenceShapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.
2018Features of professional diversity of students of pharmaceuticalsKaidalova, L. G.; Кайдалова, Л. Г.; Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.
2017Peculiarities of higher school teachers’ value and semantic sphereShapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.
2018Professional becoming of a student’s personality in modern higher educational establishmentsKhomenko, A.; Хоменко, А.; Shapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.
2015The role of emotions in the regulation of students’ educational and cognitive activityShapovalova, V. S.; Шаповалова, В. С.
2014Виды студенческих страхов и особенности их динамикиКузнецов, М. А.; Кузнєцов, М. А.; Шаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Kuznetsov, M. A.; Shapovalova, V. S.
2014Виды студенческих страхов и особенности их динамикиШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Кузнецов, М. А.; Кузнєцов, М. А.; Kuznetsov, M. A.
2018Досвід викладання дисципліни "Психологія спілкування" для студентів дистанційної форми навчання спеціальності 226 "Фармація"Кайдалова, Л. Г.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Shapovalovа, V. S.
2015Дослідження взаємозв’язку страхів з особливостями саморганізації навчально-пізнавальної діяльності у студентівШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2018Дослідження професійної спрямованості майбутніх фахівців фармацевтичної галузіШаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2015Оптимістичний атрибутивний стиль студентів як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльностіШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2015Оптимістичний атрибутивний стиль як фактор стримування страхів, що виникають в умовах навчально-пізнавальної діяльностіШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2017Поняття "Професійної мотивації" особистості майбутнього фахівцяШаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Гусєва, А. Р.; Gusevа, A. R.
2017Професійна спрямованість студентів як гарант успішного виконання професійної діяльностіШаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.; Ломаченко, А. О.; Lomachenko, A.O.
2015Профілактика страхів студентів, які пов’язані з навчально-пізнавальною діяльністюШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2016Процес формування професійної ідентичності студентівШаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2017Психологічна готовність до професійної діяльності майбутніх фахівцівШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.
2016Психологічна компетентність викладачів вищих навчальних закладів медичного та фармацевтичного спрямування як фактор професіоналізмуКайдалова, Л. Г.; Пляка, Л. В.; Шаповалова, В. С.; Kaydalova, L. G.; Plyaka, L. V.; Shapovalova, V. S.
2015Психологічні особливості страхів у навчально-пізнавальній діяльності студентівШаповалова, В. С.; Шаповалова, В. С.; Shapovalova, V. S.