Просмотр собрания по группе - Авторы Slobodyanyuk, N. N.

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Маркетингова оцінка сучасного стану та прогнозування якості водопостачання у м. ХарковіМиренкова, Р. І.; Малий, В. В.; Слободянюк, М. М.; Миренкова, Р. И.; Малый, В. В.; Слободянюк, Н. Н.; Myrenkova, R. I.; Slobodyanyuk, N. N.; Malyі, V. V.
2008Маркетингові дослідження торговельних марок амлодипінуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2007Маркетингові дослідження торгових марок симвастатинуСлободянюк, М. М.; Жадько, С. В.; Slobodyanyuk, N. N.; Zhadko, S. V.
2010Науково-методичнi пiдходи до оптимiзацiї фiнансування iнновацiйного портфелю фармацевтичного пiдприємстваЖадько, С. В.; Zhadko, S. V.; Слободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.
2010Оцiнка ринкових позицiй лiкарських препаратiв на основi концепцiї капiталу брендуСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.; Самборський, О. С.; Самборский, О. С.; Samborskiy, O. S.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2013Оценка бренда на примере антигипертензивных лекарственных средствБайгуш, Ю. В.; Дударь, А. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Байгуш, Ю. В.; Дудар, А. Н.; Слободянюк, М. М.; Baygush, Y. V.; Dudar, A. N.; Slobodyanyuk, N. N.
1994Шляхи становлення недержавних аптек в УкраїніСлободянюк, М. М.; Слободянюк, Н. Н.; Slobodyanyuk, N. N.
2009Этика и деонтология в фармации. Методические рекомендации к семинарским занятиям отечественных и иностранных студентов специальности «Фармация»Мнушко, З. Н.; Слободянюк, Н. Н.; Сафиулина, З. Р.; Пестун, И. В.; Оккерт, И. Л.; Мнушко, З. М.; Слободянюк, М. М.; Сафіуліна, З. Р.; Пестун, І. В.; Оккерт, І. Л.; Mnushko, Z. N.; Slobodyanyuk, N. N.; Safiulina, Z. R.; Pestun, I. V.; Okkert, I. L.