Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
или введите несколько первых букв:  
Результаты 21509 по 21528 из 30524 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Педагогічний сторітелінг у підготовці майбутніх фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2013Педагогічний супровід проектної діяльності майбутніх економістів та його основні принципиТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2013Педагогічний супровід проектної діяльності майбутніх економістів у процесі фахової підготовкиТимощук, Г. В.; Тимощук, А. В.; Tymoshchuk, H.
2011-04Педагогічні аспекти навчального процесу під час вивчення латинської мовиБазарова, В. І.; Базарова, В. И.; Bazarova, V. I.
2015Педагогічні знання та методика викладання вчителя фізичної культуриПавленко, В. О.; Павленко, Е. Е.; Pavlenko, V. O.; Pavlenko, E. E.
2019Педагогічні проблеми підготовки майбутніх інженерів-технологів фармацевтичної галузі у сфері охорони праціСагайдак-Нікітюк, Р. В.; Сагайдак-Никитюк, Р. В.; Sahaidak-Nikitiuk, R. V.; Альохіна, Н. В.; Алехина, Н. В.; Alehina, N. V.
2008Педагогічні технології в системі фармацевтичної освітиКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2014Педагогічні технології як засіб формування компетентностей майбутніх фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.; Кайдалова, Л. Г.; Kaydalova, L. G.
2017-05Педагогічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення медичної хіміїЦуканова, О. О.; Фесенко, В. Ю.; Tsukanova, O. O.; Fesenko, V. Yu.
2017Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілюСабатовська, І. С.; Селезньов, М. А.; Sabatovska, I. S.; Seleznev, M. A.; Сабатовская, И. С.; Селезнев, М. А.
2019Педагогічні умови впровадження кейс-технології при підготовці майбутніх фахівців медико-фармацевтичної галузіМорозенко, Д. В.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Зимлянський, М. О.; Morozenko, D. V.; Sabatovskа, I. S.; Zimlyansky, M. O.
2018Педагогічні умови підготовки сімейних лікарів у системі післядипломної освітиЛутаєва, Т. В.; Березняков, В. І.
2022Педагогічні умови створення здоров’язбережувального освітнього середовищаЛутаєва, Т. В.; Lutaieva, T. V.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Sabatovskaya-Frolkina, I. S.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.
2017Педагогічні умови та модель формування фахової компетентності медичних сестерКайдалова, Л. Г.; Поєдинцева, Л. Л.; Кайдалова, Л. Г.; Поединцева, Л. Л.; Kaidalova, L. G.; Poedientseva, L. L.
2022Педагогічні умови удосконалення методики викладання у закладах медичної та фармацевтичної освітиЛутаєва, Т. В.; Білокудря, Л. В.
2021Педагогічні умови удосконалення методики викладання фармакоекономіки в системі післядипломної освіти спеціалістів фармаціїАдонкіна, В. Ю.; Толочко, В. М.; Міщенко, І. В.
2020Педагогічні умови упровадження технологій дистанційного навчання у підготовку фахівців охорони здоров’яКайдалова, Л. Г.
2022Педагогічні умови упровадження удосконаленої методики інтерактивного навчання здобувачів післядипломної фармацевтичної освітиГалій, Л. В.; Лутаєва, Т. В.; Зарічкова, М. В.
2018Педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності студентів-фармацевтів при вивченні аналітичної хіміїПетухова, І. Ю.; Альохіна, Н. В.; Петухова, И. Ю.; Petukhova, I. Yu.; Алехина, Н. В.; Alokhina, N. V.
2021Педагогічні умови формування й розвитку компетентності самоосвіти та самовдосконалення викладачівФесенко, В. Ю.; Фесенко, В. Ю.; Fesenko, V. Yu.; Сабатовська-Фролкіна, І. С.; Сабатовская-Фролкина, И. С.; Sabatovska-Frolkina, I. S.; Галій, Л. В.; Галий, Л. В.; Galiy, L. V.