Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 79.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2007Стан вітчизняного ринку монокомпонентних гомеопатичних лікарських засобів та напрямки його оптимізаціїСергеєва, О. Ю.; Тихонова, С. О.; Тихонов, О. І.; Хіменко, С. В.; Sergeyeva, O. Yu.; Tikhonova, S. A.; Tikhonov, A. I.; Khimenko, S. V.
2010Науково-методичні підходи до оцінки ефективності системи цін на лікарські засобиКосяченко, К. Л.; Немченко, А. С.; Коваленко, О. В.; Kosyachenko, K. L.; Nemchenko, A. S.; Kovalenko, O. V.
2002Концепція внутрішньої інспекції виробничого процесу та забезпечення ринку високоякісними препаратамиСорокіна, Е. В.; Сорокін, О. І.; Заболотний, В. О.; Бобрицька, Л. О.; Sorokina, E. V.; Sorokin, A. I.; Zabolotny, V. A.; Bobritskaya, L. A.; Сорокина, Э. В.; Сорокин, А. И.; Заболотный, В. А.; Бобрицкая, Л. А.
2012Потенціал взаємодії влади та бізнесу на фармацевтичному ринкуПестун, І. В.; Мнушко, З. М.; Pestun, I. V.; Mnushko, Z. M.; Пестун, И. В.; Мнушко, З. Н.
2009Використання результатів роздрібного аудиту в конкурентному аналізі фармацевтичного ринку УкраїниМнушко, З. М.; Рогуля, О. Ю.; Преснякова, В. В.; Мнушко, З. Н.; Преснякова, В. В.; Рогуля, О. Ю.; Mnushko, Z. N.; Presnyakova, V. V.; Rogulya, O. Yu.
2013Bикористання мережі інтернет при просуванні лікарських препаратів до кінцевих споживачівЖадько, С. В.; Жадько, С. В.; Zhadko, S. V.
2014Results of retrospective analysis of registration of antituberculosis drugs and their presence in state formulary list in UkrainePodgaina, M. V.; Подгайна, М. В.; Подгайная, М. В.
2016Analysis of oromucosal medicinal products in solid dosage forms for therapeutic dentistryShulga, L. I.; Chikhladze, К. А.; Rolik, S. М.; Povetkin, S. О.; Шульга, Л. І.; Чіхладзе, К. А.; Ролік, С. М.; Повєткін, С. О.; Шульга, Л. И.; Чихладзе, Е. А.; Ролик, С. Н.; Поветкин, С. А.
2013Assessment of nanotechnology’s аpplication in prevention of photo аging and dermatoses in UkrainePodgaina, M. V.; Подгайна, М. В.; Подгайная, М. В.
2014Дослідження розривів у маркетингових комунікаціях аптечної організації як інструменту для підвищення ефективності роботи роздрібного сектору фармацевтичного ринкуМалий, В. В.; Малый, В. В.; Malyi, V. V.