Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, С. Г.-
dc.contributor.authorМороз, С. Г.-
dc.contributor.authorMoroz, S. G.-
dc.date.accessioned2016-09-07T09:21:10Z-
dc.date.available2016-09-07T09:21:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМороз, С. Г. Еволюція та сучасне розуміння дефініції «Сталий розвиток» / С. Г. Мороз // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 170–172.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10029-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.titleЕволюція та сучасне розуміння дефініції «Сталий розвиток»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170-172.pdf424,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.