Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10051
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, E. P.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.date.accessioned2016-09-08T08:47:21Z-
dc.date.available2016-09-08T08:47:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Формування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносин / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 426–427.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10051-
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинen_US
dc.titleФормування мережі взаємодіючих на фармацевтичному ринку підприємств на принципах маркетингу взаємовідносинen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
426-427.pdf405,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.