Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10173
Title: | Самостійна пізнавальна діяльність студентів як домінантна складова кредитно-модульної системи навчання |
Authors: | Дорошина, Л. Ф. Doroshina, L. F. |
Keywords: | освіта;самостійна пізнавальна діяльність студентів;кредитно-модульна система навчання;організація самостійної навчальної роботи в системі освіти |
Issue Date: | Apr-2011 |
Publisher: | Харків : Вид-во НФаУ |
Bibliographic description (Ukraine): | Дорошина, Л. Ф. Самостійна пізнавальна діяльність студентів як домінантна складова кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Дорошина // Гуманітарна складова вищої освіти: проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (14–15 квіт. 2011 р., м. Харків). – Харків : Вид-во НФаУ, 2011. – С. 32–37. |
Abstract: | Питання організації самостійної навчальної роботи в системі освіти постійно знаходяться в сфері інтересів дослідників. Огляд спеціальної літератури з цієї теми дозволив нам зробити висновок, що для реалізації поставлених завдань використовується широкий арсенал різних видів робіт для самостійної роботи студентів: електронні версії лекцій, представлені на СD-дисках та розміщені на Інтернет-сайтах; виконання вправ, завдань із використанням допоміжних засобів (різні види конспекту, виписки, план, тези, анотація, рецензія); робота з навчальними книгами, першоджерелами; підготовка письмових повідомлень (різні види рефератів, повідомлення, доповідь, дайджест, статті), структурно-логічних схем лекцій; виконання різного виду творчих завдань (складання кросвордів, розв’язування ситуацій, підготовка до тренінгів). |
URI: | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10173 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри фундаментальної та мовної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Doroshina.pdf | 101,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.