Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10342
Назва: Marketing research of the market of antiviral drugs
Автори: Bondarieva, I. V.
Бондарева, И. В.
Бондарєва, І. В.
Jdayea Ahmed Hadi
Теми: marketing research;маркетинговое исследование;маркетингове дослідження;antiviral drugs;противірусні препарати;противовирусные препараты
Дата публікації: 2016
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Bondarieva, I. V. Marketing research of the market of antiviral drugs / I. V. Bondarieva, Jdayea Ahmed Hadi // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 89–90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10342
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
89-90.pdf283,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.