Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMicah Ebena-
dc.date.accessioned2016-10-17T12:17:10Z-
dc.date.available2016-10-17T12:17:10Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationMicah Ebena Behavior research of antacid consumers / Micah Ebena // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики: зб. наук. ст. ІV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 24-25 берез. 2016 р. – Харків : НФаУ, 2016. – С. 82–83.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10358-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.titleBehavior research of antacid consumersen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82-83.pdf284,29 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.