Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V. V.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.date.accessioned2016-11-04T11:58:50Z-
dc.date.available2016-11-04T11:58:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг» / В. В. Малий, Л. П. Дорохова. – Х.: НФаУ. – 2015. – 38 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10564-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблено до проходження переддипломної практики студентами спеціальності «Маркетинг». Методичні рекомендації складено з метою визначення основних завдань практики та питань, які потребують дослідження, встановлення організаційних засад проведення практики та оформлення і захисту результатів практики Методичні рекомендації призначено для здобувачів вищої освіти, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг»en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпереддипломна практикаen_US
dc.titleМетодичні рекомендації до проходження переддипломної практики студентів спеціальності «Маркетинг»en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод-рек переддипломної практики.pdf559,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.