Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.contributor.authorМнушко, 3. H.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. N.-
dc.date.accessioned2016-11-04T12:00:48Z-
dc.date.available2016-11-04T12:00:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМетодичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг» / З. М. Мнушко, Л. П. Дорохова. – Х. : Вид-Во НФаУ, 2011. – 35 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10565-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг» і містять програму виробничої практики, тематичний план модуля, перелік питань практичної підготовки, питань для підсумкового контролю, вимоги до оформлення звіту та форми проведення контролю. Методичні рекомендації призначено для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг»en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпереддипломна практикаen_US
dc.titleМетодичні рекомендації з виробничої комплексної фахової переддипломної практики для спеціальності «Маркетинг»en_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Метод--переддипл-практ-2011.pdf664,45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.