Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10582
Назва: Брендинг
Автори: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Теми: маркетинг;бренд;торговельна марка;брендинг
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Ольховська, А. Б. Брендинг: метод. рек. до практ. занять та самост. роботи студентів / А. Б. Ольховська. - Х., 2015. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Брендинг» і містять перелік основних теоретичних питань, питання для самостійного вивчення, рекомендовану літературу, практичні завдання, завдання для самостійної роботи студентів, питання для самоконтролю знань студентів за темами програми дисципліни. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Опис: УДК: 339.138 О-567 Затверджено Центральною методичною радою Національного фармацевтичного університету (протокол № 1 від 13 листопада 2014
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10582
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
(3) БРЕНДИНГ.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.