Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10582
Название: Брендинг
Авторы: Ольховська, А. Б.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ключевые слова: маркетинг;бренд;торговельна марка;брендинг
Дата публикации: 2015
Библиографическое описание: Ольховська, А. Б. Брендинг: метод. рек. до практ. занять та самост. роботи студентів / А. Б. Ольховська. - Х., 2015. - 64 с.
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації розроблені відповідно до навчальної програми дисципліни «Брендинг» і містять перелік основних теоретичних питань, питання для самостійного вивчення, рекомендовану літературу, практичні завдання, завдання для самостійної роботи студентів, питання для самоконтролю знань студентів за темами програми дисципліни. Методичні рекомендації призначені для студентів вищих навчальних закладів, що навчаються за напрямом підготовки 6.030507 «Маркетинг»
Описание: УДК: 339.138 О-567 Затверджено Центральною методичною радою Національного фармацевтичного університету (протокол № 1 від 13 листопада 2014
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10582
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
(3) БРЕНДИНГ.pdf3,31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.