Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10897
Назва: Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх економістів у процесі вивчення фахових дисциплін
Інші назви: Формирование ценностного отношения к профессиональной деятельности будущих экономистов в процессе изучения специальных дисциплин
Formation of value attitude towards professional activity of future economists in the process of special subjects studies
Автори: Тимощук, Г. В.
Тимощук, А. В.
Tymoshchuk, H. V.
Теми: ціннісне ставлення;професійна діяльність;економіст;фахові дисципліни;педагогічні умови;формування;value attitude;professional activity;economist;special subjects;pedagogical conditions;formation
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Тимощук, Г. В. Формування ціннісного ставлення до професійної діяльності майбутніх економістів у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... кнад. пед. наук : 13.00.04 / Г. В. Тимощук. - Х., 2015. - 20 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено актуальній проблемі формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін. Розкрито суть понять «цінність», «ставлення», «ціннісне ставлення», «професійна діяльність», «ціннісне ставлення до професійної діяльності», «професійні цінності економіста», «ціннісне ставлення майбутнього економіста до професійної діяльності»; на основі вивчення й аналізу науково-педагогічної літератури конкретизовано структуру ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності; виявлено потенційні можливості змісту фахових дисциплін у формуванні ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності; обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови, що забезпечують результативність формування ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін; уточнено критерії (рефлексивно-перцептивний, змістовий, практичний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий) сформованості ціннісного ставлення майбутніх економістів до професійної діяльності.
Formation of value attitude towards professional activity of future economists in the process of special subjects studies is devoted; the essence of the concepts of «value», «attitude», «value attitude», «professional activity», «value attitude towards professional activity», «professional values of economist», «value attitude of future economists towards professional activity» is concretized; based on the study and analysis of scientific and educational literature the structure of value attitude towards professional activity of future economists is determined; the potential content of special subjects in the formation of value attitude towards professional activity of future economists is identified; the pedagogical conditions that ensure the effectiveness of formation of value attitude towards professional activity of future economists in the process of special subjects studies are experimentally tested; the criteria (reflective, perceptive, semantic, practical), parameters and levels (low, medium, sufficient, high) of value attitude towards professional activity of future economists are specified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/10897
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій та дисертації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pdfавтореф. Тимощук Г.В.pdf289,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.