Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11718
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павленко, Е. Е. | - |
dc.contributor.author | Павленко, Т. В. | - |
dc.contributor.author | Pavlenko, E. E. | - |
dc.contributor.author | Pavlenko, T. V. | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T12:38:09Z | - |
dc.date.available | 2017-03-27T12:38:09Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Павленко, Е. Е. Моделювання навчально-виховного процесу щодо організації фізичного виховання серед учнівської молоді в сучасних умовах / Е. Е. Павленко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка.– Чернігів : ЧНПУ, 2016. – Вип. 140. – С. 329-331. – (Серія: Педагогічні науки). | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/11718 | - |
dc.description.abstract | Мета – визначити нові підходи до викладання предмету фізичної культури через організацію процесу фізичного виховання серед учнівської молоді. Матеріал: проаналізовано 20 літературних джерел з проблеми формування фізичного виховання та розвитку здорової особистості. Результати. Завдяки правильному вибору методик організації фізичного виховання в урочний та позаурочний час можна суттєво підвищити рухову активність, покращити фізичний та фізіологічний стан учня. Сприяти залученню учнів до спеціально організованої рухової активності. Моделювання навчального-виховного процесу - це один з етапів управління процесом формування особистості учня та створення стійкого розуміння ціннісного відношення до власного здоров‟я. Висновки: Розглянуті принципи заохочення до поза-урочної діяльності учнів. З метою забезпечення викладання фізичного виховання у навчальних закладах серед учнівської молоді на належному рівні можуть бути застосовані різноманітні форми залучення учнів, а також пропонуються різні форми та методики навчання. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | педагогічне маделювання | en_US |
dc.subject | стимуляція успіху | en_US |
dc.subject | оцінювання навчальних досягнень | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.subject | заохочення | en_US |
dc.subject | педагогическое моделирование | en_US |
dc.subject | стимуляция успеха | en_US |
dc.subject | оценка учебных достижений | en_US |
dc.subject | методика | en_US |
dc.subject | поощрение | en_US |
dc.subject | Pedagogical modeling | en_US |
dc.subject | success stimulation | en_US |
dc.subject | educational achievements evaluation | en_US |
dc.subject | method | en_US |
dc.subject | promotion | en_US |
dc.title | Моделювання навчально-виховного процесу щодо організації фізичного виховання серед учнівської молоді в сучасних умовах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фiзичної реабілітації та здоров'я |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Павленко Т вак 2016.docx | 27,72 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.