Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12100
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorЛітвінова, О. В.-
dc.contributor.authorПосылкина, О. В.-
dc.contributor.authorЛитвинова, Е. В.-
dc.contributor.authorPosylkina, O. V.-
dc.contributor.authorLitvinova, O. V.-
dc.date.accessioned2017-04-25T08:07:38Z-
dc.date.available2017-04-25T08:07:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПосилкіна, О. В. Маркетингові дослідження у біотехнології : метод. рек. до виконання самост. робіт для студ. спец. «Біотехнології та біоінженерія» / О. В. Посилкіна, О. В. Літвінова. – Харків: НФаУ, 2017. – 24 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12100-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для підготовки та проведення самостійної роботи з дисципліни «Маркетингові дослідження у біотехнології». Їх мета: надати знання для оцінки маркетингових ситуацій, ідентифікації як проблем, так і можливостей підприємства мати належну конкурентну позицію на ринку завдяки гнучкому реагуванню на попит споживачів та коливання ринкової кон’юнктури і використання сучасних маркетингових інструментівen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectбіотехнологіяen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectбиотехнологияen_US
dc.titleМаркетингові дослідження у біотехнологіїen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые исследования в биотехнологииen_US
dc.typeLearning Objecten_US
Располагается в коллекциях:Навчальні видання кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркет досл - ср.pdf
  Restricted Access
455,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.