Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12342
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаранова, І. І.-
dc.contributor.authorПетровська, Л. С.-
dc.contributor.authorБезпала, Ю. О.-
dc.contributor.authorBaranova, I. I.-
dc.contributor.authorPetrovska, L. S.-
dc.contributor.authorBespala, Yu. O.-
dc.contributor.authorБаранова, И. И.-
dc.contributor.authorПетровская, Л. С.-
dc.contributor.authorБеспалая, Ю. А.-
dc.date.accessioned2017-05-16T12:54:39Z-
dc.date.available2017-05-16T12:54:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБаранова, І. І. Дослідження особливостей поведінки споживачів при виборі засобів для інтимної гігієни / І. І. Баранова, Л. С. Петровська, Ю. О. Безпала // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2017. - № 1. - С. 28-33.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12342-
dc.description.abstractУ сучасних умовах підвищення конкуренції на косметичному ринку України, зокрема се- ред засобів для інтимної гігієни актуальним завданням для кожного вітчизняного виробни- ка є досягнення конкурентоспроможності власної продукції, збільшення обсягів реалізації, рентабельності продажів і прибутку. Мета роботи – проведення анкетного опитування споживачів та аналізу особливостей їх поведінки при виборі і застосуванні засобів для інтимної гігієни. Матеріали та методи. Нами були проведені соціологічні дослідження споживачів, які до- зволяють проаналізувати особливості їх поведінки при виборі і споживанні засобів для ін- тимної гігієни. Результати. Виявлені фактори, які мають вирішальне значення при виборі засобів для ін- тимної гігієни, виявлені цінові переваги споживачів та фактори, які перешкоджають купівлі досліджуваної групи косметичних засобів. Висновки. Проведені дослідження є основою для координування діяльності вітчизняних виробників, дистриб’юторів і роздрібних мереж, удосконалення програм розробки, позиціо- нування і просування на ринок засобів для інтимної гігієни, підвищення якості надання ін- формації споживачам.en_US
dc.description.abstractIn modern conditions, increasing competition in the cosmetic market of Ukraine in particular to means for intimate hygiene is an important task for every domestic manufacturer is to achieve its own Competitiveness, increased sales volumes, profit and profitability of sales. Aim was conducted the questionnaire survey of consumers and features of their behavior in choice and consumption of means for intimate hygiene were analysed. Materials and methods. We have sociological studies of consumers have been conducted that allow to analyze the features of their behavior in the choice and consumption of means for intimate hygiene. Results. Identified factors which are crucial in the choice of means for intimate hygiene, discovered price preferences of consumers and factors that hamper the purchase of the study group in cosmetics. Conclusions. Conducted researches are the basis for coordinating the activities of pharmaceutical manufactures, distributors and retailers, improving program design, positioning and promotion on the market means for intimate hygiene, improving the provision of information to consumer.en_US
dc.description.abstractВ современных условиях повышения конкуренции на косметическом рынке Украины, в частности среди средств для интимной гигиены актуальной задачей для каждого отечествен- ного производителя является достижение конкурентоспособности собственной продукции, увеличение объемов реализации, рентабельности продаж и прибыли. Цель работы – проведение анкетного опроса потребителей и анализа особенностей их поведения при выборе и применении средств для интимной гигиены. Материалы и методы. Нами были проведены социологические исследования потребите- лей, которые позволяют проанализировать особенности их поведения при выборе и потребле- нии средств для интимной гигиены. Результаты. Выявлены факторы, которые имеют решающее значение при выборе средств для интимной гигиены, обнаружены ценовые предпочтения потребителей и факторы, кото- рые препятствуют покупке исследуемой группы косметических средств. Выводы. Проведенные исследования являются основой для координации деятельности отечественных производителей, дистрибьюторов и розничных сетей, совершенствование про- грамм разработки, позиционирования и продвижения на рынок средств для интимной гиги- ены, повышение качества предоставления информации потребителям.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectпарфумерно-косметичні засобиen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectзасоби для інтимної гігієниen_US
dc.subjectанкетне опитуванняen_US
dc.subjectperfume and cosmetic meansen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectmeans for intimate hygieneen_US
dc.subjectquestionnaire surveyen_US
dc.subjectпарфюмерно-косметические средстваen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectсредства для интимной гигиеныen_US
dc.subjectанкетный опросen_US
dc.titleДослідження особливостей поведінки споживачів при виборі засобів для інтимної гігієниen_US
dc.title.alternativeInvestigation of behavior of consumers with choice of means for intimate hygieneen_US
dc.title.alternativeИсследование особенностей поведения потребителей при выборе средств для интимной гигиеныen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціальної фармації
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96772-211301-1-PB.pdf371,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.