Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12735
Назва: Сучасні методи дослідження у фармацевтичному маркетингу
Автори: Самборський, О. С.
Слободянюк, М. М.
Самборский, О. С.
Samborskiy, O. S.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Теми: фармацевтичний маркетинг
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Самборський, О. С. Сучасні методи дослідження у фармацевтичному маркетингу / О. С. Самборський, М. М. Слободянюк // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12735
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
164.pdf265,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.