Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.contributor.authorПивень, Е. П.-
dc.contributor.authorPiven, O. P.-
dc.contributor.authorТкаченко, И. В.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. V.-
dc.date.accessioned2017-06-19T11:35:04Z-
dc.date.available2017-06-19T11:35:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Маркетинг взаємовідносин у фармації / О. П. Півень, І. В. Ткаченко // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 166-167.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12738-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетинг взаємовідносинen_US
dc.titleМаркетинг взаємовідносин у фармаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166-167.pdf271,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.