Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12884
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМалий, В. В.-
dc.contributor.authorМалый, В. В.-
dc.contributor.authorMalyi, V.V.-
dc.contributor.authorСофронова, І. В.-
dc.contributor.authorСофронова, И.В.-
dc.contributor.authorSofronova, I. V.-
dc.contributor.authorОльховська, А. Б.-
dc.contributor.authorОльховская, А. Б.-
dc.contributor.authorOlkhovska, A. B.-
dc.date.accessioned2017-07-06T12:39:09Z-
dc.date.available2017-07-06T12:39:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМалий, В. В. Історія створення та становлення кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту / В. В. Малий // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2016 р. - Х., 2017. - С. 5-17.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12884-
dc.description.abstractЗбір, зберігання та аналіз історичних даних щодо створення, розвитку та перспектив існування кожної організації є не тільки ознакою шани до минулого, проте й ефективним шляхом до усвідомлення рівня реалізації довгострокових планів, розуміння позитивного й негативного досвіду минулих періодів та допомогою у формуванні цілей та завдань на майбутнє. Стаття присвячена передумовам створення та історичним шляхам розвитку кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджменту. Зокрема, представлено розвиток та досягнення кафедри за такими напрямами як матеріально-технічна база кафедри, якісний склад викладачів, міжнародна діяльність, профорієнтаційна робота.en_US
dc.description.abstractСбор, хранение и анализ исторических данных о создании, развития и перспектив существования каждой организации является не только признаком уважения к прошлому, но и эффективным путем к осознанию уровня реализации долгосрочных планов, пониманию положительного и отрицательного опыта прошлых периодов и помощи в формировании целей и задач на будущее. Статья посвящена предпосылкам создания и историческим путям развития кафедры фармацевтического маркетинга и менеджмента. В частности, представлено развитие и достижения кафедры по таким направлениям как материально-техническая база кафедры, качественный состав преподавателей, международная деятельность, профориентационная работа и др.en_US
dc.description.abstractThe collection, storage and analysis of historical data about the creation, development and prospects of the existence of each organization is not only a sign of respect to the past, but also an effective way to realize the level of long-term plans, understanding the positive and negative experience of previous periods and assistance in the formation of goals and tasks for future. The article is devoted to historical development of the department of pharmaceutical marketing and management. In particular, the development and achievements of the department in the following areas as material and technical base of the department, the qualitative composition of teachers, international activities, vocational work have been presented.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectфармаціяen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectкафедра фармацевтичного маркетингу та менеджментуen_US
dc.subjectісторіяen_US
dc.subjectякісний складen_US
dc.subjectміжнародна діяльністьen_US
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаen_US
dc.subjectнагородиen_US
dc.subjectфармацияen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectкафедра фармацевтического маркетинга и менеджментаen_US
dc.subjectисторияen_US
dc.subjectкачественный составen_US
dc.subjectмеждународная деятельностьen_US
dc.subjectпрофориентационная работаen_US
dc.subjectнаградыen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectdepartment of pharmaceutical marketing and managementen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectqualitative compositionen_US
dc.subjectinternational activityen_US
dc.subjectvocational worken_US
dc.subjectawardsen_US
dc.titleІсторія створення та становлення кафедри фармацевтичного маркетингу та менеджментуen_US
dc.title.alternativeИстория создания и становления кафедры фармацевтического маркетинга и менеджментаen_US
dc.title.alternativeHistory of creation and development of department of pharmaceutical marketing and management summaryen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
5-17.pdf685,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.