Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12886
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorТіманюк, І. В.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorТиманюк, И. В.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorTimanyuk, I. V.-
dc.date.accessioned2017-07-06T12:43:51Z-
dc.date.available2017-07-06T12:43:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПестун, I. В. Сучасні маркетингові практики в діяльності фармацевтичних підприємств / I. В. Пестун, І. В. Тіманюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2016 р. - Х., 2017. - С. 29-37.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12886-
dc.description.abstractВ статті наведено аналіз сучасних маркетингових практик відповідно – транзакційний, маркетинг баз даних, електронний, маркетинг відносин, мережевий маркетинг за методологією, представленою в міжнародному проекті Сontemporary Marketing Practices. Критеріями для характеристики були: спрямування маркетингової діяльності, маркетингове планування, мета діяльності, робота з ключовими клієнтами, взаємини зі споживачами, управлінські інвестиції, маркетингові дії, маркетингові комунікації, контакти менеджерів організації з ключовими споживачами. Встановлено, що на фармацевтичному ринку транзакційний маркетинг не має доцільності і перспективи, маркетинг баз да-них може бути використаний в окремих випадках. На сучасному етапі активно розвивається маркетинг відносин і є найбільш характерним до умов фармацевтичного ринку. Електронний і мережевий маркетинг є такими, що потребують адаптації і розробки методологічних підходів до їх впровадження.en_US
dc.description.abstractВ статье приведен анализ современных маркетинговых практик - транзакционный, маркетинг баз данных, электронный, маркетинг отношений, сетевой маркетинг по методологии, представленной в международном проекте Сontemporary Marketing Practices. Критериями для характеристики были: направления маркетинговой деятельности, маркетинговое планирование, цель деятельности, работа с ключевыми клиентами, отношения с потребителями, управленческие инвестиции, маркетинговые действия, маркетинговые коммуникации, контакты менеджеров организации с ключевыми потребителями. Установлено, что на фармацевтическом рынке транзакционный маркетинг не имеет целесообразности и перспективы, маркетинг баз данных может быть использован в отдельных случаях. На современном этапе активно развивается маркетинг отношений и является наиболее характерным в условиях фармацевтического рынка. Электронный и сетевой маркетинг требуют адаптации и разработки методологических подходов к их внедрению.en_US
dc.description.abstractThe article to present an analysis of current marketing practices - transactional, database marketing, e-marketing, relationship marketing, network marketing. Methodology has been represented in international project Contemporary Marketing Practices. The criteria for the characterization were: directing marketing activities, marketing planning, the purpose of work with key customers, relationships with customers, management investment, marketing activities, marketing communications, management of contacts with key customers. Established that the pharmaceutical market has transactional marketing feasibility and prospect database marketing can be used in some cases. At present most developing relationship marketing is the most typical conditions for the pharmaceutical market. The electronic and network marketing are those that require adaptation and development of methodological approaches to their implementation.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові практикиen_US
dc.subjectфармаціяen_US
dc.subjectвиди маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинговые практикиen_US
dc.subjectфармацияen_US
dc.subjectвиды маркетингаen_US
dc.subjectmarketing practiceen_US
dc.subjectpharmacyen_US
dc.subjecttypes of marketingen_US
dc.titleСучасні маркетингові практики в діяльності фармацевтичних підприємствen_US
dc.title.alternativeСовременные маркетинговые практики в деятельности фармацевтических предприятийen_US
dc.title.alternativeContemporary marketing practice of pharmaceutical enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29-37.pdf492,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.