Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12898
Назва: The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacy
Автори: Rouached, R.
Zhadko, S. V.
Жадько, С. В.
Жадько, С. В.
Теми: marketing;маркетинг;аптека;pharmacy
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Rouached, R. The possibilities and advantages of using of multichannel marketing in pharmacy / R. Rouached, S. V. Zhadko // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 339.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12898
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
339англ.pdf240,65 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.