Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрищенко, М. Е.-
dc.contributor.authorHryshchenko, M. E.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorДорохова, Л. П.-
dc.contributor.authorDorokhova, L. P.-
dc.contributor.authorДорохов, О. В.-
dc.contributor.authorДорохов, А. В.-
dc.contributor.authorDorohov, A. V.-
dc.date.accessioned2017-07-07T08:44:02Z-
dc.date.available2017-07-07T08:44:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГрищенко, М. Е. Моделювання споживацького вибору / М. Е. Грищенко, Л. П. Дорохова, О. В. Дорохов // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 360-362.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12904-
dc.language.isouken_US
dc.subjectспоживацький вибірen_US
dc.subjectпотребительский выборen_US
dc.subjectconsumer choiceen_US
dc.titleМоделювання споживацького виборуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
360-362.pdf332,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.