Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/13144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorБайгуш, Ю. В.-
dc.contributor.authorBaygush, Y. V.-
dc.contributor.authorСеменів, Д. В.-
dc.contributor.authorСеменив, Д. В.-
dc.contributor.authorSemeniv, D. V.-
dc.contributor.authorСлободянюк, М. М.-
dc.contributor.authorСлободянюк, Н. Н.-
dc.contributor.authorSlobodyanyuk, M. M.-
dc.date.accessioned2017-08-14T08:57:18Z-
dc.date.available2017-08-14T08:57:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБайгуш, Ю. В. Комплексний підхід у підвищенні ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобів / Ю. В. Байгуш, Д. В. Семенів, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 331-332.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/13144-
dc.language.isouken_US
dc.subjectантигіпертензивні препаратиen_US
dc.subjectантигипертензивные препаратыen_US
dc.subjectantihypertensive drugsen_US
dc.titleКомплексний підхід у підвищенні ринкового потенціалу антигіпертензивних лікарських засобівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
331-332.pdf327,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.