Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратішко, Ю. С.-
dc.contributor.authorБратишко, Ю. С.-
dc.contributor.authorBratishko, Yu. S.-
dc.contributor.authorПосилкіна, О. В.-
dc.contributor.authorПосылкина, О. В.-
dc.contributor.authorPosylkina, O. V.-
dc.date.accessioned2017-11-30T10:36:07Z-
dc.date.available2017-11-30T10:36:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБратiшко, Ю. С. Актуальні питання управління соціальною відповідальністю фармацевтичних підприємств / Ю. С. Братiшко, О. В. Посилкiна // Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики : матеріали V наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 20-21 квіт. 2017 р. - Х., 2017. - С. 35-55.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14003-
dc.description.abstractУ статті висвітлені актуальні питання управління соціальною відповідальністю вітчизняних фармацевтичних підприємств. Визначена сутність та складові соціальної відповідальності фармацевтичного бізнесу. Дана характеристика внутрішній та зовнішній соціальній відповідальності фармацевтичних компаній. Розроблена методика оцінки соціальної відповідальності фармацевтичних підприємств. У статті доведена необхідність створення науково-практичних засад розвитку соціальної відповідальності у фармації.en_US
dc.description.abstractВ статье освещены актуальные вопросы управления социальной ответственностью отечественных фармацевтических предприятий. Определена сущность и составляющие социальной ответственности фармацевтического бизнеса. Дана характеристика внутренней и внешней социальной ответственности фармацевтических компаний. Разработана методика оценки социальной ответственности фармацевтических предприятий. В статье доказана необходимость создания научно-практических основ развития социальной ответственности в фармации.en_US
dc.description.abstractIn article topical issues of management of social responsibility of the domestic pharmaceutical enterprises are taken up. The essence and components of social responsibility of pharmaceutical business is determined. The characteristic of internal and external social responsibility of the pharmaceutical companies is this. The technique of assessment of social responsibility of the pharmaceutical entities is developed. In article need of creation of scientific and practical bases of development of social responsibility for pharmacy is proved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectсоціальна відповідальністьen_US
dc.subjectфармацевтичний бізнесen_US
dc.subjectфармацевтичне підприємствоen_US
dc.subjectсоциальная ответственностьen_US
dc.subjectфармацевтический бизнесen_US
dc.subjectфармацевтическое предприятиеen_US
dc.subjectsocial responsibilityen_US
dc.subjectpharmaceutical businessen_US
dc.subjectpharmaceutical companyen_US
dc.titleАктуальні питання управління соціальною відповідальністю фармацевтичних підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-55.pdf813,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.