Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14240
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorНауменко, Н. В.-
dc.contributor.authorКайдалова, Л. Г.-
dc.contributor.authorНауменко, Н. В.-
dc.contributor.authorKaydalova, L. G.-
dc.contributor.authorNaumenko, N. V.-
dc.date.accessioned2018-01-19T10:56:36Z-
dc.date.available2018-01-19T10:56:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКайдалова, Л. Г. Використання ситуативних завдань у системі підвищення кваліфікації викладачів / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Науменко // Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. - Харків, 2017. – Вип. 42. – 256 с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14240-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему використання ситуативних завдань в системі підвищення кваліфікації викладачів вищих навчальних закладів медичного та фармацевтичного профілю. Визначено теоретичні та практичні аспекти застосування ситуативних завдань на практичних заняттях. Проаналізовано значення використання ситуацій для підвищення рівня професійної компетентності, подальшого самовдосконалення та саморозвитку, формування культури спілкування, володіння прийомами педагогічного впливу, самоконтролю та саморегуляції, розвитку професійно важливих якостей викладачів вищих фармацевтичних та медичних закладів освіти з метою творчого розв’язання проблем педагогічної взаємодії та впливу на рівень якості підготовки випускників фармацевтичних та медичних вищих навчальних закладів.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема использования ситуативных задач в системе повышения квалификации преподавателей высших учебных заведений медицинского и фармацевтического профиля. Определены теоретические и практические аспекты применения ситуативных задач на практических занятиях. Проанализировано значение использования ситуаций для повышения уровня профессиональной компетентности, дальнейшего самосовершенствования и саморазвития, формирования культуры общения, владение приемами педагогического влияния, самоконтроля и саморегуляции, развития профессионально важных качеств преподавателей высших фармацевтических и медицинских учебных заведений с целью творческого решения проблем педагогического взаимодействия и влияния на уровень качества подготовки выпускников фармацевтических и медицинских вузов.en_US
dc.description.abstractThe article considers the problem of using situational tasks in the system of professional development of teachers of higher educational institutions of medical and pharmaceutical profile. The theoretical and practical aspects of the application of situational problems in practical exercises are determined. The importance of using situations to increase the level of professional competence, further self-improvement and self-development, the formation of a communication culture, the possession of methods of pedagogical influence, self-control and self-regulation, development of professionally important qualities of teachers of higher pharmaceutical and medical schools with the purpose of creatively solving the problems of pedagogical interaction and influence on the level quality training of graduates of pharmaceutical and medical universities.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковородиen_US
dc.subjectтехнологія групової взаємодіїen_US
dc.subjectінтерактивні методи навчанняen_US
dc.subjectметод аналізу ситуативних завданьen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.subjectвикладачі вищих навчальних закладівen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.subjectпедагогічне спілкуванняen_US
dc.subjectпедагогічний досвідen_US
dc.subjectтехнология группового взаимодействияen_US
dc.subjectинтерактивные методы обученияen_US
dc.subjectметод анализа ситуационных задачen_US
dc.subjectповышение квалификацииen_US
dc.subjectпреподаватели высших учебных заведенийen_US
dc.subjectпедагогическое общениеen_US
dc.subjectпедагогический опытen_US
dc.subjectgroup interaction technologyen_US
dc.subjectinteractive methods of teachingen_US
dc.subjectmethod of analyzing situational tasksen_US
dc.subjectadvanced trainingen_US
dc.subjectteachers of higher educational institutionsen_US
dc.subjectpedagogical skillsen_US
dc.subjectpedagogical communicationen_US
dc.subjectpedagogical experienceen_US
dc.titleВикористання ситуативних завдань у системі підвищення кваліфікації викладачівen_US
dc.title.alternativeИспользование ситуативных заданий в системе повышения квалификации преподавателейen_US
dc.title.alternativeUse of situational tasks in the system of increase of qualification of teachersen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри педагогiки та психологiї IПКСФ
Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.