Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2006Обоснование принципов контроля маркетинговой деятельности фармацевтических предприятийПодлесник, И. В.; Podlesnik, I. V.; Подлеснік, І. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Позиционирование лекарственных средств желчегонного действияОднолько, Ю. В.; Odnolko, Yu. V.; Однолько, Ю. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Исследование потребительских предпочтений при выборе парфюмерно-косметических средств в аптекеСокольская, Е. В.; Sokolskaia, Ye. V.; Сокольська, О. В.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. М.
2007Напрями вдосконалення збуту, роздрібної реалізації та просування дієтичних добавок в УкраїніСотнікова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Сотникова, Н. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Способы повышения эффективности управления фармацевтической организациейСиренко, О. В.; Sirenko, O. V.; Сiренко, О. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Удосконалення маркетингового цільового управління фармацевтичними підприємствамиТимчук, O. A.; Timchuk, O. A.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2007Оцінка впливу факторів мікро- та макросередовища на роботу фармацевтичних підприємствМнушко, З. М.; Мнушко, З. Н.; Mnushko, Z. N.; Підліснюк, І. В.; Подлеснюк, И. В.; Pidlisnyuk, I. V.
2006Управління маркетинговою комунікативною діяльністю виробничого фармацевтичного підприємстваЛукієнко, А. Ю.; Lukienko, A. Yu.; Лукиенко, А. Ю.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Принципы планирования и организации маркетинговых исследований фармацевтических предприятийКосолап, Л. С.; Kosolap, L. S.; Косолап, Л. С.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.
2006Біологічно активні добавки в товарному асортименті аптечних закладівІльїна, О. В.; Ilina, O. V.; Ильина, О. В.; Мнушко, З. М.; Mnushko, Z. M.; Мнушко, З. Н.; Сотнікова, Н. В.; Sotnikova, N. V.; Сотникова, Н. В.