Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14932
Title: Теоретичні підходи до визначення ринкової сталості підприємства
Other Titles: Теоретический подходы к определению рыночной устойчивости предприятия
Theoretical approaches to defining market stability of the enterprise
Authors: Гладкова, О. В.
Гладкова, О. В.
Gladkova, O. V.
Keywords: предприятие;підприємство;рыночная устойчивость;ринкова сталість
Issue Date: Jan-2018
Publisher: Міжнародний науковий журнал "Інтернаука".
Bibliographic description (Ukraine): Гладкова, О. В. Теоретичні підходи до визначення ринкової сталості підприємства / О. В. Гладкова // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". - 2018. - №1. - С. 23-27.
Abstract: В условиях динамичного развития макросреды, усиления конкуренции и финансовых колебаний в государстве, субъекты предпринимательства все больше внимания уделяют вопросам обеспечения рыночной устойчивости. В статье с теоретической точки зрения рассмотрены сущность и составляющие их рыночной устойчивости. Установлено, что под рыночной устойчивостью следует понимать способность предприятия сохранять неизменным свое функционирование и долю рынка в условиях неопределенности и конкуренции, обеспечивая при этом эффективность, надежность и желаемые результаты деятельности в течение долгосрочного периода. К ее составляющим были отнесены: организационно-правовая, производственно-технологическая, финансовая, маркетинговая, кадровая и социально-экологическая. Также в статье отмечено, что дальнейшее практическое исследование должно быть направлено на разработку системы сбалансированных показателей, где критериальным показателем должна стать именно рыночная устойчивость.
В умовах динамічного розвитку макросередовища, посилення конкуренції та фінансових коливань у державі суб’єкти підприємництва все більше уваги приділяють питанням забезпечення ринкової сталості. В статті з теоретичної точки зору розглянуто сутність та складові їх ринкової сталості. Встановлено, що під ринкової сталістю слід розуміти спроможність підприємства зберігати незмінним своє функціонування та частку ринку в умовах невизначеності і конкуренції, забезпечуючи при цьому ефективність, надійність і бажані результати діяльності протягом довгострокового періоду. До її складових були віднесені: організаційно-правова, виробничо-технологічна, фінансова, маркетингова, кадрова та соціально-екологічна. Також в статті визначено, що подальші практичні дослідження повинні бути спрямовані на розробку системи збалансованих показників, де критеріальним показником повинна стати саме ринкова сталість.
In conditions of dynamic development of the environment, increased competition and financial fluctuations in the state, business entities are increasingly focusing on ensuring market stability. In the article from the theoretical point of view, the essence and components of their market stability are considered. It has been established that market stability should be understood as the ability of an enterprise to maintain its function and market share in uncertainty and competition, while ensuring the efficiency, reliability and desired results of activities over the long-term. Its components were classified as: organizational, legal, industrial-technological, financial, marketing, personnel and socio-environmental. In the article also noted, that further practical research should be aimed at developing a balanced scorecard, where the criterion indicator should be precisely market stability.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14932
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1g.pdf110,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.