Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаєва, О. І.-
dc.contributor.authorОрел, Д. Г.-
dc.contributor.authorBaeva, O. I.-
dc.contributor.authorOrel, D. G.-
dc.contributor.authorБаева, О. И.-
dc.contributor.authorОрел, Д. Г.-
dc.date.accessioned2018-04-24T06:49:48Z-
dc.date.available2018-04-24T06:49:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБаєва, О. І. Специфіка конкурентної стратегії підприємств : теоретичний аспект / О. І. Баєва, Д. Г. Орел // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали VІ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Х., 2017. – С. 206-208.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15195-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleСпецифіка конкурентної стратегії підприємств : теоретичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
206-208.pdf507,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.