Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15334
Назва: | Self-assistant work as a pedagogical problem: its contents, structural components, and conditions of realization. |
Автори: | Karaseva, E V. Карасева, Е. В. Карасева, Е. В. Торяник, Л. А. Торяник, Л. А. Torjanik, L. A. |
Теми: | work;робота;работа;педагогічна проблема;педагогическая проблема;pedagogical problem |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Karaseva, E. V. Self-assistant work as a pedagogical problem: its contents, structural components, and conditions of realization / Е. V. Karasyova, L. A. Toryanik // Naukai i Studia. - 2013. - № 23 (91). - Р. 36- 44. |
Короткий огляд (реферат): | Pedagogical problem always causes a lot of solutions over the English. Педагогічна проблема завжди викликає безліч вирішень стосовно англійської мови. Педагогическая проблема всегда причиняет множество решений касательно английского языка. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15334 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
self assested.pdf | 142,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.