Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15393
Title: Interactive discussion methods when organizing self-assessment students’ work
Other Titles: Інтерактивні методи обмірковування під час організації самооцінювальної роботи студентів
Интерактивные методы обсуждения во время самооценивающей работы студентов
Authors: Karaseva, E. V.
Карасева, Е. В.
Карасева, О. В.
Torjanik, L. A.
Торяник, Л. А.
Торяник, Л. А.
Keywords: методы обсуждения;методи обмірковування;discussion methods;assessment of students;оцінка студентів;оценка студентов;forms;discussion;self - assessment students’ work;interactive teaching;methods;teaching;creative skills;communicate
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Karaseva, O. V. Interactive discussion methods when organizing self-assessment students’ work / O. V. Karaseva, L. A. Torjanik // Cutting –edge science-2017 : materials XIII of international scientific-practical conference, Sheffield, Great Britain, April 30- May 07, 2017. - Vol. 8. - P. 30-33.
Abstract: Nowadays, the Ukrainian system of education is in the process of reformation. One of the actual issues at present is to find new forms and methods of teaching to develop students' abilities to be active and highly educated specialists. Discussion interactive teaching is one of the new approaches that helps teachers to o rganize self - assessment students’ work, develop students’ activity, risen the level of their knowledge.
Інтерактивні методи обмірковування відіграють важливу роль у самооцінвальної роботи студентів.
Интерактивные методы обсуждения играют важную роль в самооценивающей работы студентов.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15393
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
interactive discussion methods.pdf95,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.