Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16282
Назва: Теоретические и научно-практические аспекты маркетингового обеспечения коммерциализации научных разработок вузов
Автори: Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Малий, В. В.
Samborskyi, O. S.
Самборский, О. С.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, М. М.
Євтушенко, О. М.
Евтушенко, Е. Н.
Evtushenko, O. M.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Теоретические и научно-практические аспекты маркетингового обеспечения коммерциализации научных разработок вузов / В. В. Малый, О. С. Самборский, Н. Н. Слободянюк, Е. Н. Евтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 32-34.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16282
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32-34.pdf418,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.