Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16901
Назва: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики
Інші назви: Менеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практики
Management and marketing in the modern economy, science, education and practice
Теми: конференції
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, осві-ти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V міжнар. наук.-практ. дистанційної конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. / ред. кол. : В. В. Малий [та ін.]. – Харків : НФаУ, 2017. – 468 с.
Короткий огляд (реферат): Щорічний збірник наукових робіт містить матеріали V Міжнародної нау-ково-практичної конференції науковців та практиків, що здійснюють діяльність в цілому в сфері менеджменту й маркетингу та в галузі фармації з різних країн світу. Розглянуто сучасні досягнення та використання менеджменту й маркети-нгу у сучасній економіці; форм та методів викладання дисциплін організаційно-економічного й управлінського спрямування на основі теорії менеджменту та маркетингy; практичні аспекти управління виробництвом, контролем якості, реалізацією та споживанням лікарських засобів, підвищення якості фармацев-тичної допомоги, управління раціональним використанням лікарських засобів та відповідальним самолікуванням. Для широкого кола наукових, науково-педагогічних і практичних праців-ників, що займаються питаннями менеджменту й маркетингу та лікознавством.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16901
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій 2000 - 2024
Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
менедж. та марк.-2017.pdf5,92 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.