Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17155
Назва: Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптеки
Інші назви: Сучасні аспекти формування лояльності клієнтів аптеки
Автори: Мнушко, З. М.
Мнушко, З. Н.
Mnushko, Z. M.
Пестун, І. В.
Пестун, И. В.
Pestun, I. V.
Сотнікова, Н. В.
Сотникова, Н. В.
Sotnikova, N. V.
Бабічева, Г. С.
Бабичева, А. С.
Babicheva, G. S.
Теми: аптеки;аптеки;pharmacies;лояльність клієнтів;лояльность клиентов;customer loyalty;сегментація споживачів;сегментация потребителей;consumer segmentation
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Мнушко, З. Н. Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптеки / З. Н. Мнушко, И. В. Пестун, Н. В. Сотникова, А. С. Бабичева // Провизор. – 2010. – № 23. – С. 14-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17155
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптеки.pdf3,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.