Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17264
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабічева, Г. С.-
dc.contributor.authorБабичева, А. С.-
dc.contributor.authorBabicheva, G. S.-
dc.date.accessioned2018-12-12T08:33:20Z-
dc.date.available2018-12-12T08:33:20Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБабічева, Г. С. Науково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мереж : автореф. дис. ... канд. фармац. наук : 15.00.01 / Г. С. Бабічева. - Х., 2011. - 25 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17264-
dc.description.abstractДисертація присвячена науково-методичному обґрунтуванню основних підходів та практичних рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності вирішення маркетингових функцій аптечних мереж. У роботі визначені ключові аспекти становлення та розвитку аптечних мережевих структур на фармацевтичному ринку України, досліджені особливості маркетингової діяльності та сформовано комплекс маркетингових завдань і функцій аптечних мереж. Проведена оцінка вагомості та ступеня виконання маркетингових функцій мережевих аптек, визначені фактори впливу на ефективність їх вирішення. Розроблено методику та проведено аналіз витрат робочого часу працівників аптек на маркетинг. Встановлено вплив кадрового потенціалу аптечних мереж на рівень вирішення маркетингових функцій. Обґрунтовано доцільність впровадження посади фахівця з маркетингу до штату аптек та їх мереж. Запропоновані моделі маркетингової діяльності та моделі робочого часу працівників аптек. Опрацьовані принципи клієнтоорієнтованого підходу до управління маркетинговою діяльністю аптечних мереж, розроблено і адаптовано до використання алгоритм формування клієнтської бази даних аптечного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is devoted the scientifically-methodical ground of the basic approaches and practical recommendations directed on increase of efficiency of the decision of marketing functions at the chemist's networks. In this work key aspects of becoming and development of chemist's network structures in the pharmaceutical market of Ukraine have been determined, features of marketing activity have been researched and the complex of marketing tasks of chemist's networks has been generated. The estimation of the importance and a degree of performance of marketing functions of network drugstores have been lead, factors of efficiency of the decision of marketing problems tasks have been determined. The method has been developed and the analysis of expenses of working hours of workers at the drugstores on marketing has been lead. Influence of personnel potential of chemist's networks on quality of the decision of marketing functions is established. It is proved expediency of introduction of a post of the marketing expert in staff of drugstores and their networks. Models of marketing activity and models of working hours of workers at the drugstores have been offered. Principles of orientation to the client in the marketing activity of chemist's networks have been worked; the algorithm of formation of client database at the chemist's enterprise has been developed and adapted for use.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингові функціїuk_UA
dc.subjectаптечні мережіuk_UA
dc.subjectкадровий потенціалuk_UA
dc.subjectпосада маркетологаuk_UA
dc.subjectвитрати робочого часуuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингаuk_UA
dc.subjectмаркетинговые функцииuk_UA
dc.subjectаптечные сетиuk_UA
dc.subjectдолжность маркетологаuk_UA
dc.subjectзатраты рабочего времениuk_UA
dc.subjectклиентоориентированностьuk_UA
dc.subjectcomplex of marketinguk_UA
dc.subjectmarketing functionsuk_UA
dc.subjectchemist's networksuk_UA
dc.subjectpersonnel potentialuk_UA
dc.subjectthe expert in marketinguk_UA
dc.subjectexpenses of working hoursuk_UA
dc.subjectorientation to the clientuk_UA
dc.titleНауково-методичні підходи до вирішення маркетингових функцій аптечних мережuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Автореферат Бабічева Г.С.pdf562,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.