Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17278
Назва: Drug advertising: research of consumers attitude and preferences
Автори: Meskini Dalila
Sofronova, I. V.
Софронова, І. В.
Софронова, И. В.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Meskini Dalila Drug advertising: research of consumers attitude and preferences / Meskini Dalila, I. V. Sofronova // Topical issues of new drugs development : abstracts оf XXV international scientific and practical conference of young scientists and student, April 18-20, 2018. - Kh., 2018. - P. 375-376.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17278
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
375-376.pdf121,38 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.