Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1775
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТимченко, А. О.-
dc.contributor.authorТимченко, А. А.-
dc.contributor.authorTymchenko, A. O.-
dc.date.accessioned2012-06-26T08:58:50Z-
dc.date.available2012-06-26T08:58:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТимченко, А. О. Мотив і його складники : проблема побудови структурно-семантичної моделі / А. О. Тимченко // Вісн. Харк. нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. : Філологія. – 2009. – № 846, вип. 56. – С. 83–86.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1775-
dc.description.abstractУ статті йдеться про мотив як теоретичну проблему; провідним завданням дослідження є побудова структурно-семантичної моделі мотиву. Пропонується створення трихотомічної моделі, складниками якої будуть ядро (містить архетипну, символьну інформацію), тіло (вияв у конкретному творі) та мотивне поле (сума образів, деталей, що актуалізуються наявністю мотиву в тканині твору). Робиться висновок про продуктивність цієї моделі, потребу в дослідженні її функціонування та можливість її використання на практиці.en_US
dc.description.abstractThe article deals with a motif as a theoretical problem. The definition of a motif and its main features are determined. The question of creating of the structural-semantic model of a motif is raised. The trichotomy model is proposed. It includes such components as the nucleus (the symbolic and archetypical information), the body of the motif (its display in the concrete work of art) and the motif’s field (the totality of the details and the images, which are caused by the emergence of the motif). The conclusion is made that the trichotomy structural-semantic model of a motif can be used in a motif analysis of the writings.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматривается мотив как теоретическая проблема; заданием исследования является построение структурно-семантической модели мотива. Предлагается создание трихотомической модели, составляющими которой будут ядро (вмещает архетипную, символьную информацию), тело (проявление в конкретном произведении) и мотивное поле (сумма образов, деталей, актуализирующихся наличием мотива в ткани произведения). Делается вывод о продуктивности этой модели и необходимости в исследовании ее функционирования на практике.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВид-во ХНУ ім В.Н. Каразінаen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectструктурно-семантичнийen_US
dc.subjectдихотоміяen_US
dc.subjectтрихотоміяen_US
dc.subjectструктурно-семантическийen_US
dc.subjectдихотомияen_US
dc.subjectтрихотомияen_US
dc.subjectmotifen_US
dc.subjectmodelen_US
dc.subjectstructural-semanticen_US
dc.subjectdichotomyen_US
dc.subjecttrichotomyen_US
dc.titleМотив і його складники : проблема побудови структурно-семантичної моделіen_US
dc.title.alternativeМотив и его составляющие: проблема построения структурно-семантической моделиen_US
dc.title.alternativeA motif and its components: the problem of creating of the structural-semantic modelen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тимченко 3.doc78 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.