Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17943
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛитвиненко, О. О.-
dc.contributor.authorLytvynenko, O. O.-
dc.date.accessioned2019-02-12T12:43:44Z-
dc.date.available2019-02-12T12:43:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛитвиненко, О. О. Практичний підхід до формування базових мовних компетентностей в іноземних студентів (кличний відмінок) / О. О. Литвиненко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». – Острог : Вид-во НаУОА, 2018. – Вип. 1 (69), Ч. 1. – C. 263 – 265. – (Серія «Філологія»).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/17943-
dc.descriptionLately, the problem of teaching Ukrainian as a foreign language has come to a great importance in modern educational system. In the article, the topical issue of teaching Ukrainian for the foreign students at the initial stage of language study has been considered. The aim of our research consists of investigating and generalizing the methods and approaches towards forming the language competence for the students, in particular in grammatical aspect. Here the application of the combined methods and receptions, different types of practical tasks in the process of mastering of base grammar of Ukrainian is of great importance. The task of our work can be seen in finding out the main problems in the study of grammatical paradigms of Ukrainian and the ways of overcoming those difficulties. Practical results can be applied both during the preparation to practical tuition in Ukrainian and for students’ self-instruction. The conclusion can be set forth as the necessity of application of complex approach with the purpose of the successful forming of language competence for the foreign students.uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушено актуальне для початкового етапу вивчення мови питання викладання української мови іноземним студентам. На меті нашої розвідки маємо дослідити й узагальнити методи й підходи до формування мовних компетентностей у студентів, зокрема у граматичному аспекті. Важливим при цьому є застосування комбінованих методів і прийомів, різних видів практичних завдань у процесі засвоєння базової граматики української мови. Завдання нашої роботи вбачаємо у з’ясуванні основних проблем у вивченні граматичних парадигм української мови та шляхів подолання цих труднощів. Результати роботи можна застосовувати як під час підготовки до практичних занять з української мови, так і для самостійної роботи студентів. Висновок можна сформулювати як необхідність застосування комплексного підходу з метою успішного формування мовних компетентностей в іноземних студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectграматична компетентністьuk_UA
dc.subjectкличний відмінокuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectметоди та прийоми викладанняuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectgrammar competenceuk_UA
dc.subjectmethods and approaches of teachinguk_UA
dc.subjectUkrainian languageuk_UA
dc.subjectvocative caseuk_UA
dc.titleПрактичний підхід до формування базових мовних компетентностей в іноземних студентів (кличний відмінок)uk_UA
dc.title.alternativePractical approach to the forming of basic language competences for the foreign students (vocative case)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Lytvynenko.pdf438,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.