Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18532
Название: | Кафедра як соціальний організм до початку виникнення філософських дисциплін у медико-фармацевтичних навчальних закладах |
Другие названия: | Department as a social organism before the emergence of philosophical disciplines in medical and pharmaceutical educational institutions |
Авторы: | Хіріна, Г. О. Кулакова, О. М. Савченко, А. О. Хирина, А. А. Кулакова, О. Н. Савченко, А. А. Khirina, G. O. Kulakova, O. M. Savchenko, A. O. |
Ключевые слова: | кафедра;соціальний інститут;ВНЗ;освіта;філософія;історія;department;social institution;higher educational institution;education;philosophy;history;кафедра;социальный институт;ВУЗ;образование;философия;история |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Хіріна, Г. О. Кафедра як соціальний організм до початку виникнення філософських дисциплін у медико-фармацевтичних навчальних закладах / Г. О. Хіріна, О. М. Кулакова, А. О. Савченко // Гілея: науковий вісник. - 2017. – Вип. 127 (12). – С. 309-314. |
Краткий осмотр (реферат): | Розглядається історія становлення в надрах Харківського
Імператорського університету філософської освіти. Досліджено проблему:
кафедра ВНЗ як соціального організму. Проаналізовано основні фактори,
що сприяють викладанню філософсько–гуманітарних дисциплін, визначено
головні напрямки роботи кафедри в рамках ВНЗ. Також визначено роль
кафедри філософсько–гуманітарного циклу, як головного осередку виховної
роботи. Детально висвітлено навчальні плани й програми медичного
факультету Харківського Імператорського університету на якому навчалися
перші фармацевти у Харкові та встановлено перелік навчальних дисциплін
світоглядного спрямування, які у майбутньому заклали фундамент викладання філософії, соціології тощо. Рассматривается история становления в недрах Харьковского Императорского университета философского образования. Исследовано проблему: кафедра ВУЗа как социальный организм. Проанализировано основные факторы, которые способствуют преподаванию философско-гуманитарных дисциплин, определены главные направления работы кафедры в рамках ВУЗа. Также определена роль кафедры философско-гуманитарного цикла, как главного центра воспитательной работы. Детально освещены учебные планы и программы медицинского факультета Харьковского Императорского университета, на котором учились первые фармацевты в Харькове и установлен список учебных дисциплин мировоззренческой направленности, которые в будущем заложили фундамент преподавания философии, социологии и т.д. The history of the formation of philosophical education in the depths of Kharkiv Imperial University was researched. The problem studied: a department in the higher educational institution as a social organism. The main factors contributing to the process of teaching philosophical and humanitarian disciplines were analyzed, the main directions of the department work in the framework of higher educational institutions were determined. The paper specifies the curricula and programs of the medical faculty of Kharkiv Imperial University, where Kharkiv’s first pharmacists studied, as well as lists educational disciplines of ideological orientation, which in the future laid the foundation for teaching philosophy etc. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18532 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хіріна Г.О., Кулакова О.М., Савченко А.О. Кафедра як соціальний організм.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.