Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18626
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПац, Л. І.-
dc.contributor.authorПац, Л. И.-
dc.contributor.authorPats, L. I.-
dc.date.accessioned2019-04-24T07:29:48Z-
dc.date.available2019-04-24T07:29:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПац, Л. І. Тестування як засіб оцінювання й корекції знань іноземних студентів з української мови / Л. І. Пац // Virtus. – 2019. - № 1. - С. 129-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18626-
dc.descriptionПац Л. І. – к. філол. н., доцент кафедри українознавства та латинської мови Національного фармацевтичного університету. Україна, Харків.uk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про тестування як важливий засіб не лише визначення рівня навчальних досягнень іноземних здобувачів вищої освіти, а й засіб корекції навчального процесу з метою поглиблення теоретичних знань і закріплення практичних навичок з української мови. Приділено увагу особливостям використання тестових завдань різного формату, зокрема закритої форми, відкритої форми, на встановлення відповідності та послідовності. Зроблено висновок, що банк грамотно підібраних завдань задовольнить потреби в оцінюванні рівня знань іноземних студентів і надасть можливість оптимізувати навчальний процес. The article deals with testing as an important means not only of the determination of educational level of foreign applicants’ achievements in higher education, but also as a means of correction of the educational process in order to deepen theoretical knowledge and improve practical skills in the Ukrainian language. Special attention is given to the peculiarities of using assessment tasks of different formats, in particular the closed and the open forms, matching and consistency. It is concluded that the bank of appropriately selected tasks will meet the needs for assessing the level of knowledge of foreign students and will enable to optimize the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтестuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectвалідністьuk_UA
dc.subjectдистракторuk_UA
dc.subjecttestuk_UA
dc.subjecttestinguk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectvalidityuk_UA
dc.subjectdistractoruk_UA
dc.titleТестування як засіб оцінювання й корекції знань іноземних студентів з української мовиuk_UA
dc.title.alternativeTesting as a means of assessment and correction of foreign students knowledge in the ukrainian languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пац стаття.pdf921,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.