Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозирєва, О. В.-
dc.contributor.authorЗдорік, Т. А.-
dc.contributor.authorKozyreva, O. V.-
dc.contributor.authorКозырева, Е. В.-
dc.contributor.authorЗдорик, Т. А.-
dc.contributor.authorZdorik, T. A.-
dc.date.accessioned2019-06-07T13:31:39Z-
dc.date.available2019-06-07T13:31:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКозирєва, О. В. Побудова механізму формування корпоративної соціальної відповідальності підприємств / О. В. Козирєва, Т. А. Здорік // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали конф. VI наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2017 р. – Харків, 2017. – С. 397-401.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18851-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleПобудова механізму формування корпоративної соціальної відповідальності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.