Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПузак, О. А.-
dc.contributor.authorPuzak, О. А.-
dc.contributor.authorМухаммадшокиров, Х.-
dc.contributor.authorМухаммадшокіров, Х.-
dc.contributor.authorMuhammadshokirov, H.-
dc.date.accessioned2019-08-06T09:16:09Z-
dc.date.available2019-08-06T09:16:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПузак, О. А. Изучение развития мерчандайзинга в аптеках / О. А. Пузак, Х. Мухаммадшокиров // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 25-26 квіт. 2019 р. – Харків : НФаУ, 2019. – С. 278-280.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19153-
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectмерчандайзинг в аптекахuk_UA
dc.subjectmerchandising in pharmaciesuk_UA
dc.titleИзучение развития мерчандайзинга в аптекахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
278-280.pdf295,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.