Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorТолочко, В. М.-
dc.contributor.authorTolochko, V. M.-
dc.contributor.authorЗарічкова, М. В.-
dc.contributor.authorЗаричковая, М. В.-
dc.contributor.authorZarichkova, M. V.-
dc.contributor.authorДолжнікова, О. М.-
dc.contributor.authorДолжникова, О. Н.-
dc.contributor.authorDolzhnikova, О. М.-
dc.contributor.authorХмельницька, О. А.-
dc.contributor.authorХмельницкая, О. А.-
dc.contributor.authorKhmelnytska, О. А.-
dc.date.accessioned2019-11-12T12:47:11Z-
dc.date.available2019-11-12T12:47:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОсобливості законодавчого регулювання рекламування лікарських засобів : метод. рек. до підготовки та проведення семінарських і практичних занять, самостійної (дистанц.) роботи з курсу «Управління та економіка фармації» в системі післядипломної освіти спеціалістів фармації / В. М. Толочко, М. В. Зарічкова, О. М. Должнікова, О. А. Хмельницька. – Харків : НФаУ, 2019. – 28 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20268-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для підготовки і проведення практичних і семінарських занять, самостійної (дистанційної) роботи з курсу «Управління та економіка фармації» в системі післядипломної освіти спеціалістів фармації з курсу управління та економіка фармації. Містять ключові поняття за тематикою, навчальні завдання до практичних занять, питання до семінарських занять, питання і тести для самопідготовки до заняття. Можуть бути використані для самостійного опанування навчальної теми з метою розвитку і вдосконалення знань щодо застосування реклами лікарських засобів в аптечних закладах та основ рекламування іншої фармацевтичної продукції. Розроблені на кафедрі управління та економіки фармації Інституту підвищення кваліфікації спеціалістів фармації Національного фармацевтичного університету. Призначені для слухачів системи післядипломного навчання, фахівців практичної фармації, спеціалістів, що мають відношення до дозвільного регулювання фармацевтичної діяльності, викладачів та науковців.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.titleОсобливості законодавчого регулювання рекламування лікарських засобівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості законодавчого регулювання рекламування ЛЗ.pdf41,52 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.