Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПестун, І. В.-
dc.contributor.authorМнушко, З. М.-
dc.contributor.authorPestun, I. V.-
dc.contributor.authorMnushko, Z. M.-
dc.contributor.authorПестун, И. В.-
dc.contributor.authorМнушко, З. Н.-
dc.date.accessioned2012-12-24T12:11:00Z-
dc.date.available2012-12-24T12:11:00Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПестун, І. В. Потенціал взаємодії влади та бізнесу на фармацевтичному ринку / І. В. Пестун, З. М. Мнушко // Вісник фармації. - 2012. - №2 . - С. 44-47.en_US
dc.identifier.issn1562-7241-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2115-
dc.description.abstractОбґрунтована доцільність взаємодії державних органів управління та суб'єктів господарювання фармацевтичного ринку з використанням маркетингового управління, зокрема, макромаркетингу. Наведені моделі та співвідношення державного і ринкового регулювання в зарубіжних країнах. Висвітлені окремі недоліки в системі забезпечення ліками населення та лікувально-профілактичних закладів, надано визначення фармацевтичного макромаркетингу, обґрунтовані його мета, завдання та інформаційне забезпечення. Запропонована концептуальна модель використання, описані сфери та заходи маркетингового управління у фармації для досягнення соціальної ефективності, зниження комерційних і галузевих ризиків.en_US
dc.description.abstractThe expediency of interaction of the state control bodies and enterprises of the pharmaceutical market has been substituated by using of marketing management, in particular, macromarketing. Models and parity of the state and market regulation in foreign countries are given. Some drawbacks in the system of drug provision of the population and hospitals have been shown, the definition of pharmaceutical macromarketing has been formulated, its purposes, tasks and information support have been grounded. The conceptual model of application has been suggested, spheres and actions of marketing management in pharmacy for achievement of social efficiency, decrease in commercial and branch risks have been described.en_US
dc.description.abstractОбоснована целесообразность взаимодействия государственных органов управления и субъектов хозяйствования фармацевтического рынка с использованием маркетингового управления, в частности, макромаркетинга. Приведены модели и соотношение государственного и рыночного регулирования в зарубежных странах. Освещены отдельные недостатки в системе обеспечения лекарствами населения и лечебно-профилактических учреждений, дано определение фармацевтического макромаркетинга, обоснованы его цели, задачи и информационное обеспечение. Предложена концептуальная модель использования, описаны сферы и мероприятия маркетингового управления в фармации для достижения социальной эффективности, снижения коммерческих и отраслевых рисков.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherНФаУen_US
dc.subjectфармацевтичний ринокen_US
dc.subjectфармацевтический рынокen_US
dc.subjectpharmaceutical marketen_US
dc.titleПотенціал взаємодії влади та бізнесу на фармацевтичному ринкуen_US
dc.title.alternativeThe potential of interaction of the authority and business at the pharmaceutical marketen_US
dc.title.alternativeПотенциал взаимодействия власти и бизнеса на фармацевтическом рынкеen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024
Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44-47.pdf395,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.