Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21427
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОрловецька, Н. Ф.-
dc.contributor.authorДанькевич, О. С.-
dc.contributor.authorDankevych, O. S.-
dc.contributor.authorOrlovetska, N. F.-
dc.contributor.authorОрловецкая, Н. Ф.-
dc.date.accessioned2020-02-19T12:21:19Z-
dc.date.available2020-02-19T12:21:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОрловецька, Н. Ф. Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів / Н.Ф. Орловецька, О. С. Данькевич // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19, т. 3. - С. 117-120.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21427-
dc.description.abstractСучасним напрямком удосконалення підготовки фахівців у закладах вищої освіти є впровадженню нових форм і методів навчання, зокрема ділових ігор. Такі заняття спрямовані на підвищення професійної майстерності майбутніх фахівців, дозволяють проявляти особистісні характеристики студентів і набувати навичок з ухвалення рішень у складних ситуаціях. На сьогодні існує необхідність розробки методик проведення занять в активному форматі для фахівців різних спеціальностей, зокрема і фармацевтів. У статті наведено методику проведення проблемно-проекційної ділової гри із запланованими помилками, яка розроблена й апробована в навчальному процесі підготовки фармацевтів у Національному фармацевтичному університеті під час викладання дисципліни «Аптечна технологія ліків». Поетапно описана робота викладача щодо створення ігрової ситуації до конкретної теми, підготовки сценарію, необхідного обладнання, документації, допоміжних матеріалів, а також вказано на необхідність попередньої підготовки студентів до проведення гри. На конкретному прикладі продемонстровано розробку сценарію гри за темою «Приготування розчинів для ін’єкцій». Описано розподіл ролей для всіх учасників і розвиток ігрової ситуації. Підкреслено, що дотримання принципу активності є головною нормою поведінки під час ділової гри. Показано важливість спільного обговорення й аналізу проведеної гри. У статті визначено актуальність подальшої роботи зі створення кейсу ділових ігор із даної дис- ципліни, який потребує постійного розширення і вдосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогікаuk_UA
dc.subjectділова граuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectфармаціяuk_UA
dc.titleМетодика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри АТЛ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2019_12_стаття_Інноваційна педагогіка (Орловецька, Данькевич).pdf694,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.