Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21427
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Орловецька, Н. Ф. | - |
dc.contributor.author | Данькевич, О. С. | - |
dc.contributor.author | Dankevych, O. S. | - |
dc.contributor.author | Orlovetska, N. F. | - |
dc.contributor.author | Орловецкая, Н. Ф. | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T12:21:19Z | - |
dc.date.available | 2020-02-19T12:21:19Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Орловецька, Н. Ф. Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів / Н.Ф. Орловецька, О. С. Данькевич // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19, т. 3. - С. 117-120. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-6085 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/21427 | - |
dc.description.abstract | Сучасним напрямком удосконалення підготовки фахівців у закладах вищої освіти є впровадженню нових форм і методів навчання, зокрема ділових ігор. Такі заняття спрямовані на підвищення професійної майстерності майбутніх фахівців, дозволяють проявляти особистісні характеристики студентів і набувати навичок з ухвалення рішень у складних ситуаціях. На сьогодні існує необхідність розробки методик проведення занять в активному форматі для фахівців різних спеціальностей, зокрема і фармацевтів. У статті наведено методику проведення проблемно-проекційної ділової гри із запланованими помилками, яка розроблена й апробована в навчальному процесі підготовки фармацевтів у Національному фармацевтичному університеті під час викладання дисципліни «Аптечна технологія ліків». Поетапно описана робота викладача щодо створення ігрової ситуації до конкретної теми, підготовки сценарію, необхідного обладнання, документації, допоміжних матеріалів, а також вказано на необхідність попередньої підготовки студентів до проведення гри. На конкретному прикладі продемонстровано розробку сценарію гри за темою «Приготування розчинів для ін’єкцій». Описано розподіл ролей для всіх учасників і розвиток ігрової ситуації. Підкреслено, що дотримання принципу активності є головною нормою поведінки під час ділової гри. Показано важливість спільного обговорення й аналізу проведеної гри. У статті визначено актуальність подальшої роботи зі створення кейсу ділових ігор із даної дис- ципліни, який потребує постійного розширення і вдосконалення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | ділова гра | uk_UA |
dc.subject | методика | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | фармація | uk_UA |
dc.title | Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри АТЛ |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_12_стаття_Інноваційна педагогіка (Орловецька, Данькевич).pdf | 694,11 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.