Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22210
Назва: Особливості законодавчого регулювання реклами лікарських засобів в Україні та закордоном
Автори: Толочко, В. М.
Курган, А. В.
Хмельницька, О. А.
Tolochko, V. M.
Kurhan, A. V.
Khmelnitska, О. А.
Хмельницкая, О. А.
Теми: реклама лікарських засобів в Україні;реклама лікарських засобів закордоном;нормативно-правова база державного регулювання реклами ЛЗ;реклама лекарственных средств в Украине;реклама лекарственных средств за рубежом;нормативно-правовая база государственного регулирования рекламы ЛС
Дата публікації: 2020
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Толочко, В. М. Особливості законодавчого регулювання реклами лікарських засобів в Україні та закордоном / В. М. Толочко, А. В. Курган, О. А. Хмельницька // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 269-270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22210
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 51.pdf497,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.