Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22233
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBondarieva, I. V.-
dc.contributor.authorReda Amina-
dc.contributor.authorБондарєва, І. В.-
dc.contributor.authorБондарева, И. В.-
dc.date.accessioned2020-04-19T12:45:06Z-
dc.date.available2020-04-19T12:45:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationBondarieva, I. V. Мarketing research of the market of dietary supplements / I. V. Bondarieva, Reda Amina // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 19 берез. 2020 р. – Харків : НФаУ, 2020. – С. 328.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22233-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНФаУuk_UA
dc.titleМarketing research of the market of dietary supplementsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
b4c141c2-da8d-47ad-a957-4e1126162f84 - 74.pdf245,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.