Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧан, Т. М.-
dc.contributor.authorКриськів, О. С.-
dc.contributor.authorКоваль, А. О.-
dc.contributor.authorАнтоненко, О. В.-
dc.contributor.authorКрыськив, О. С.-
dc.contributor.authorКоваль, А. А.-
dc.contributor.authorChan, T. M.-
dc.contributor.authorKryskiv, O. S.-
dc.contributor.authorKoval, A. O.-
dc.contributor.authorAntonenko, O. V.-
dc.date.accessioned2020-04-28T17:04:02Z-
dc.date.available2020-04-28T17:04:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТехнології модерації як соціальна складова у викладанні дистанційного курсу «Загальна та неорганічна хімія» / Т. М. Чан, А. О. Коваль, О. С. Криськів, О. В. Антоненко // Social and Economic Aspects of Education in Modern Society : Proceedings of the XI International Scientific and Practical Conference, Warsaw, 22 March, 2019. - Warsaw : RS Global Sp. z O.O., 2019. - Vol.2. - P. 66-70.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/22358-
dc.description.abstractFamiliarizing students with technology while studying chemistry will expand their knowledge and help them develop the skills that will make them competitive. Active learning is promoted by student activities and facilitating student engagement. Using technology, teachers can implement chemistry, and students can visualize abstract concepts and test new concepts that have been studied in chemistry. Virtual chemistry cannot fully replace the students' skills acquired through laboratory work, but it gives a real insight into how laboratories work using recently studied chemistry concepts. The systematic application of the moderation technology in the distance course "General and Inorganic Chemistry" will increase the motivation of higher education graduates and the steady activation of cognitive motives, preserving a living interest in educationuk_UA
dc.description.abstractОзнайомлення студентів з технологіями під час вивчення хімії розширить їх знання та допомогти їм розвинути навички, які зроблять їх конкурентоспроможними. Активному навчанню сприяє компанія студентська діяльність та сприяння залученню студентів. Використовуючи технології, вчителі можуть реалізувати хімії, і студенти можуть візуалізувати абстрактні поняття та перевірити нові поняття, які вивчалися в хімія. Віртуальна хімія не може повністю замінити навички студентів, набуті лабораторними роботами, але це дає реальне уявлення про те, як працюють лабораторії, використовуючи нещодавно вивчені поняття хімії. Систематичне застосування технології модерації на дистанційному курсі «Загальні та Неорганічна хімія »підвищить мотивацію випускників вищої школи та стабільність активізація пізнавальних мотивів, збереження живого інтересу до освітиuk_UA
dc.description.abstractЗнакомство студентов с технологиями во время изучения химии расширит их знания и помочь им развить навыки, которые сделают их конкурентоспособными. Активному обучению способствует студенческая деятельность и содействие вовлечению студентов. Используя технологии, учителя могут реализовать химии, и студенты могут визуализировать абстрактные концепции и тестировать новые концепции, которые были изучены в химия. Виртуальная химия не может полностью заменить навыки студентов, приобретенные в ходе лабораторных работ, но это дает реальное понимание того, как лаборатории работают с использованием недавно изученных концепций химии. Систематическое применение технологии модерации в дистанционном курсе «Общее и Неорганическая химия »повысит мотивацию выпускников вузов и устойчивую активация познавательных мотивов, сохранение живого интереса к образованиюuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectpedagogical technologiesuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectпедагогические технологииuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleТехнології модерації як соціальна складова у викладанні дистанційного курсу «Загальна та неорганічна хімія»uk_UA
dc.title.alternativeModeration technologies as a social component in the teaching of the "General and Inorganic Chemistry" distance courseuk_UA
dc.title.alternativeТехнологии модерации как социальная составляющая в преподавании дистанционного курса «Общая и неорганическая химия»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної хімії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
132-Варшава Педагогіка22.03.2019 (2 том).pdf13,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.