Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩоткіна, Є. В.-
dc.date.accessioned2020-12-02T08:40:23Z-
dc.date.available2020-12-02T08:40:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЩоткіна, Є. В. Дослідження впливу мерчандайзингу на діяльність аптечних закладів / Є. В. Щоткіна // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 246.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23618-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмерчандайзингuk_UA
dc.titleДослідження впливу мерчандайзингу на діяльність аптечних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
246.pdf423,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.