Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПівень, О. П.-
dc.contributor.authorШуванова, О. В.-
dc.contributor.authorТкаченко, І. В.-
dc.date.accessioned2020-12-02T08:47:38Z-
dc.date.available2020-12-02T08:47:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПівень, О. П. Управління лояльністю відвідувачів аптеки із застосуванням сегментування / О. П. Півень, О. В. Шуванова, І. В. Ткаченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 218-219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23624-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleУправління лояльністю відвідувачів аптеки із застосуванням сегментуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
218-219.pdf430,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.